środa, 28 sierpnia 2013

Czasami zmiany są potrzebne

Witajcie Kochani,

Sierpień zbliża się ku końcowi wielkimi susami, że aż trudno uwierzyć, że w poniedziałek początek roku szkolnego!
Od połowy wakacji usilnie myślałam nad tym, co zrobić, aby moje dziewczyny, które wspólnie dzielą pokój mogły chociażby podczas snu zachować autonomię.
Oczywiście poprosiłam mojego M. o projekt specjalny, a jako, że mój M. lubi takie wyzwania, trzeba przyznać, że temu sprostał wyśmienicie :) Czasem miło jest przyznać się głośno przed samą sobą, że te "kilka" lat z hakiem temu dokonało się dobrego wyboru :)

M. zaprojektował dziewczynom sofę, która chociaż jest monolitem, to jednocześnie daje każdej z nich komfort osobnego spania.

Zobaczcie jak ta sofa wygląda w praktyce:



Wystarczyła jedna towarzyska sobota, aby odwiedzili nas znajomi (również posiadający dwójkę dzieci, tyle, że przeciwnych płci) i Sofa Duo Medea zagościła u nich również, ale w oliwkowym kolorze:



Teraz możemy rozpoczynać rok szkolny, dzieci w bardzo dobrych nastrojach, mamusia zadowolona, a tatuś zadowolony, że mamusia zadowolona :)

Pozdrawiam wszystkich czytających i życzę udanego startu w nowy rok szkolny :)

Kryształowy Guzik

1 komentarz :

  1. rewelacyjne rozwiązanie dla 2+2!!! że tez wcześniej nikt na to nie wpadł, czegoś takiego szukałam od trzech lat!!!!

    OdpowiedzUsuń