niedziela, 8 września 2013

Jeszcze Lato nie daje za wygraną...

Nie sądziłam, że jeszcze będę miała możliwość we wrześniu delektować się letnią aurą, a już szczególnie, że będę mogła popływać w łodzi, w piękny letni dzień.
W Poznaniu (a ściślej rzecz ujmując pod Poznaniem) mamy przepiękne Jezioro Kierskie, gdzie można wypożyczyć łódkę lub rower wodny i popływać na spokojnej toni, przy wtórze szumiących trzcin - wybaczcie, że wpadłam w tak nostalgiczny ton, ale to był tak piękny i spokojny dzień, że nie sposób określić tego inaczej.






Muszę przyznać, że byłam zaskoczona ilością łódek o wysokim standardzie, nazwijmy je jachtowymi, ponieważ cena takiej dobrej łódki to cena wysokiej jakości nowego auta, chociaż w zasadzie, to gdzieżby te wilki morskie miały te jachty trzymać, przecież nie w garażu :)








Kiedy pływałam po jeziorze, a wierzcie mi czyniłam to nader spokojnie i zrównoważenie, to zachwyciły mnie łabędzie, których po jeziorze pływało kilka par - tak, tak, łabędzie pływały parami, bo wszak łabędź jest zwierzęciem wiernym, łączącym się w parę na całe życie.
Udało mi się do nich podpłynąć i uchwycić piękny moment startu, kiedy Kuba (bo tak ponoć ma ten akurat na imię :) ) rozwinął skrzydła i odbijał się od tafli wody.






Wszystko było urzekające, przede wszystkim przyroda, jednak zawsze moje serce skradają diamentowe refleksy, kiedy woda miesza się z promieniami słońca i lśni diamentowym blaskiem.





To był udany dzień, bardzo letni, chociażby dlatego, że od początku świata lato i woda stanowią udany mariaż. Korzystajcie z ostatnich gorących promieni, bo już tracą na swej sile, nawłoć panoszy się niemiłosiernie, a dynie swoim kolorem przyciągają chłodne poranki i wieczory.



papa :)
do napisania
Emilystar




2 komentarze :

  1. Piękne jezioro.
    Zapachniało wakacjami;-) Ech, szkoda lata...
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne łódeczki :) ja jestem kajakarką od dziecka, niestety teraz mam mniej czasu na kajak, ale lubię popratrzeć na takie cudowne widoki, aż serce rośnie :)
    Pozdrawiam An

    OdpowiedzUsuń